context
În decembrie 2020, primarul sectorului 3, Robert Negoiță, anunța pe Facebook noi proiecte de fluidizare a traficului rutier în sectorul său. Unul dintre proiecte era podul Teclu, finalizat cu puțin timp înainte.
Notă: sumarul afirmației sale a fost ușor editat pentru o mai multă claritate. Iată mai jos declarația exactă (marcările cu bold îmi aparțin, pentru a pune în evidență fragmentele preluate):
Că avem de mers la serviciu, că ne ducem copiii la diferite activități educaționale sau sportive, că plecăm în concediu sau că pur și simplu avem de făcut cumpărături. Toate conduc, la propriu și la figurat, într-o singura direcție: avem de făcut drumuri cu mașina.
Nu mai e niciun secret că orașul este de ani de zile extrem de aglomerat și că petrecem bună parte din timp, așadar, în trafic. Vreo noutate nu e nici că orașul nu a fost gândit pentru atât de multe mașini. Să nu mai vorbim de cele care doar tranzitează, obligate de lipsa unei alternative la a intra prin București.
Bine, bine, dar ce e de făcut? Fiindcă așa, e clar, nu putem continua.
Iată că, în Sectorul 3, am găsit soluții și chiar am început să lucrăm la proiecte de fluidizare.
Primul de acest gen este podul de la Teclu, finalizat într-un timp foarte scurt și care a reușit să preia bună parte din traficul zonei Pallady și de la ieșirea în centură. Și, ca să vă faceți o idee- deși deja cei mai mulți știți- în acest an, timpul petrecut în trafic pentru a ieși spre A2, de exemplu, s-a redus cu aproximativ 20 de minute, pentru cei care au ales varianta alternativă, Splaiul Unirii, Pod Teclu, ieșire Pallady spre A2.
Dar, haideți să vedem cum este întreg planul de fluidizare a traficului din S3 și ce proiecte urmează. #EchipaPS3 #Comunitate #S3CeiMaiBuni