Pe prima pagină a site-ului Primăriei Sectorului 5, am găsit următoarele link-uri către servicii publice disponibile online:
- Registratură online https://sector5.ro/registratura-online/
- Sesizări online https://sector5.ro/sesizari-online/
- Parcări online https://parcari.sector5.ro/
- Programări online https://programare.sector5.ro/
- Plăți online https://sector5.ro/ghiseul-ro/ .
Mai jos urmează detaliile pentru fiecare din opțiunile de mai sus.
Pagina "Registratură online"insert_link
Permite depunerea a 32 de tipuri de formulare electronice, prin redirectarea cetățenilor către platforma "Avansis online" https://public.sector5.ro/, care permite în plus și verificarea stadiului solicitării.
Pagina "Sesizări online"insert_link
Permite accesul la:
- Formulare generale: Petiții/Reclamații/Sesizări;
- Resurse umane/Comisia de Etică: Sesizări,
cu redirectarea cetățenilor tot către platforma online https://public.sector5.ro/ .
Link-ul "Parcări online"insert_link
Redirectează cetățenii către platforma online https://parcari.sector5.ro/map, care permite accesul la:
- Solicitare loc parcare 2024;
- Registratură & Sesizări.
Link-ul "Programări online"insert_link
Permite accesul la:
Redirectează cetățenii către o pagină web a primăriei care explică cum funcționează platforma ghișeul.ro (platformă generală pentru plata taxelor și a impozitelor datorate de cetățeni, pe care sunt înrolate primării și instituții din toată țara). În acest caz, Primăria Sectorului 5 nu are nicio implicare în dezvoltarea sistemului de plăți de pe ghișeul.ro (care există din 2011), ci doar meritul de a se înrola în acest sistem.
Serviciile publice menționate de primar/comunicatul primăriei sunt disponibile în format electronic, deși nu sunt toate plasate pe o singură platformă online. Afirmația este adevărată.