Pasajele subterane și supraterane pe care le avem în plan, pe Drumul între Tarlale și Mihai Bravu, dar și trecerea circulației rutiere de pe Unirii complet în subteran, sunt elementele care vor contribui la decongestionarea traficului într-una dintre cele mai aglomerate părți ale orașului.

Robert Negoiță · 13 septembrie 2020 · surse:

1
context

Primarul sectorului 3, Robert Negoiță, a declarat în septembrie 2020 că are în plan decongestionarea traficului într-una dintre cele mai aglomerate părți ale orașului, prin construirea unor pasaje subterane și supraterane pe Drumul între Tarlale și Șoseaua Mihai Bravu, precum și prin mutarea circulației rutiere de pe Unirii complet în subteran.

Nu este clar la care zonă "Unirii" (din București) se referă primarul: Bulevardul Unirii, Splaiul Unirii sau Piața Unirii.

Reamintim că în București, o parte din străzi, bulevarde și piețe se află în administrarea Primăriei Municipiului București (prin Administrația Străzilor), iar restul se află în administrarea primăriilor de sector.

În sectorul 3, există 97 de străzi, bulevarde și piețe aflate în administrarea primăriei municipale, printre care și Piața Unirii, Bulevardul Unirii, Splaiul Unirii, conform Administrației Străzilor.

scop
Verificăm dacă Robert Negoiță a realizat 1) pasajul (subteran/suprateran) de pe Drumul între Tarlale, 2) pasajul (subteran/suprateran) de pe Șoseaua Mihai Bravu și 3) mutarea circulației rutiere de pe Unirii complet în subteran.
ajutor pentru Markdown: CommonMarkGitHub Flavored