1) Ce tranzacții sunt digitalizate?insert_link
Verificăm pe site-ul Primăriei Sectorului 2 ce tranzacții ale Primăriei sunt digitalizate (adică publicate în format digital, cu text prin care se pot căuta automat anumite cuvinte, fără documente scanate și salvate ca PDF dar prin care nu poți căuta automat cu "Ctrl+F"):
tipul de tranzacție |
digitalizată? |
link |
licitații și achiziții publice |
da |
link |
cheltuieli publice |
da |
link |
vânzări |
N/A |
N/A |
închirieri |
da |
vezi Licitații și achiziții publice |
Prin urmare, tranzacțiile făcute de Primăria Sectorului 2 sunt complet digitalizate (pentru perioada noiembrie 2020 - aprilie 2024). Scopul 1) este deci "îndeplinit".
Notă: Nu am luat în calcul aici tranzacțiile făcute periodic de către instituțiile subordonate Primăriei Sectorului 2 (lista instituțiilor este aici).
2) Ce servicii pentru cetățeni sunt digitalizate?insert_link
Verificăm pe site-ul Primăriei Sectorului 2 ce servicii ale Primăriei sunt digitalizate:
1 = serviciu oferit de Administrația Domeniului Public Sector 2, instituție subordonată Primăriei Sectorului 2.
Prin urmare, majoritatea serviciilor oferite de Primăria Sectorului 2 sunt digitalizate, dar încă există unele servicii pentru care cetățeanul trebuie să tipărească singur anumite documente, să le completeze de mână și apoi să le scaneze pentru a le putea trimite Primăriei în format electronic.
( pentru cei care nu dețin imprimantă acasă, acest proces necesită deplasare în oraș). Scopul 2) este deci "îndeplinit parțial".
Notă: Nu am luat în calcul aici serviciile oferite de către instituțiile subordonate Primăriei Sectorului 2 (lista instituțiilor este aici), mai exact serviciile care sunt compatibile cu formatul electronic.
Cu un scop "îndeplinit" și un al doilea scop "îndeplinit parțial", verdictul pentru această promisiune este deci "îndeplinită parțial".