Verificăm pe site-ul Primăriei Sectorului 2 ce tranzacții ale Primăriei sunt digitalizate (adică publicate în format digital, cu text prin care se pot căuta automat anumite cuvinte, fără *documente scanate și salvate ca PDF* dar prin care nu poți căuta automat cu "Ctrl+F"):
tipul de tranzacție | digitalizată? | link
--|--|--
licitații și achiziții publice | da | [link](https://www.ps2.ro/index.php/transparenta/licitatii-si-achizitii-publice)
cheltuieli publice | da | [link](http://public.ps2.ro/01%20Primaria%20Sectorului%202/)
vânzări | N/A | N/A
închirieri | da | vezi Licitații și achiziții publice
Prin urmare, tranzacțiile făcute de Primăria Sectorului 2 sunt complet digitalizate (pentru perioada noiembrie 2020 - aprilie 2024). Scopul 1) este deci "îndeplinit".
Notă: Nu am luat în calcul aici tranzacțiile făcute periodic de către instituțiile subordonate Primăriei Sectorului 2 (lista instituțiilor este [aici](https://cl.ps2.ro/index.php/consiliul-local/institutii-din-subordine)).
Verificăm pe site-ul Primăriei Sectorului 2 ce servicii ale Primăriei sunt digitalizate:
tipul de serviciu | digitalizat? | link (exemple) | excepții (exemple)
--|--|--|--
alocări de locuri de parcare (și actualizări date)<sup>1</sup> | da | [Parcări](https://adp2.ro/parcari/) | -
informații publice | da | [organigrama și regulamentul de funcționare](https://www.ps2.ro/index.php/primaria-sectorului-2/rof), [agenda publică a primarului](https://www.ps2.ro/index.php/primaria-sectorului-2/presa/agenda-publica-2/category/3-agenda-publica-primarradu-nicolae-mihaiu), [Hotărârile Consiliului Local](https://cl.ps2.ro/index.php/consiliul-local/hotarari), etc | -
acte necesare editabile online (cereri) | în general da | cereri tip pentru [Urbanism](https://www.ps2.ro/index.php/acte-necesare/urbanism), [Fond funciar, Cadastru](https://www.ps2.ro/index.php/acte-necesare/fond-funciar-cadastru), [Spațiu locativ](https://www.ps2.ro/index.php/acte-necesare/spatiu-locativ), [Autoritate tutelară](https://www.ps2.ro/index.php/acte-necesare/autoritate-tutelara), [Acte necesare concursuri](https://www.ps2.ro/index.php/cariera/acte-necesare), etc | [unele avize](https://www.ps2.ro/index.php/acte-necesare/urbanism/586-emiterea-avizului-primarului-sectorului-2)
ghidare | în general da | ghiduri pentru încheierea [contractelor de salubrizare](https://salubrizare.ps2.ro/) | [formular de înscriere](https://www.ps2.ro/index.php/cariera/acte-necesare/hr-formulare-inscriere-concursuri) pentru angajarea funcționarilor publici
sesizări online | da | [formular de contact](https://www.ps2.ro/index.php/contact-ps2) | -
<sup>1</sup> = serviciu oferit de Administrația Domeniului Public Sector 2, instituție subordonată Primăriei Sectorului 2.
Prin urmare, majoritatea serviciilor oferite de Primăria Sectorului 2 sunt digitalizate, dar încă există unele servicii pentru care cetățeanul trebuie să tipărească* singur anumite documente, să le completeze de mână și apoi să le scaneze pentru a le putea trimite Primăriei în format electronic.
(* pentru cei care nu dețin imprimantă acasă, acest proces necesită deplasare în oraș). Scopul 2) este deci "îndeplinit parțial".
Notă: Nu am luat în calcul aici serviciile oferite de către instituțiile subordonate Primăriei Sectorului 2 (lista instituțiilor este [aici](https://cl.ps2.ro/index.php/consiliul-local/institutii-din-subordine)), mai exact serviciile care sunt compatibile cu formatul electronic.
Cu un scop "îndeplinit" și un al doilea scop "îndeplinit parțial", verdictul pentru această promisiune este deci "îndeplinită parțial".