Istoricul afirmației: Pasajele supraterane pe care le avem în plan, pe Drumul între Tarlale, vor contribui la decongestionarea traficului într-una dintre cele mai aglomerate părți ale orașului.

autor dată modificări
cata pe 6 iunie 2024
- verdict
niciunul chevron_right îndeplinită parțial
sonia pe 20 mai 2024
- modificări la sumar
Pasajele subterane și supraterane pe care le avem în plan, pe Drumul între TarlaleTarlale, și Mihai Bravu, dar și trecerea circulației rutiere de pe Unirii complet în subteran, sunt elementele care vor contribui la decongestionarea traficului într-una dintre cele mai aglomerate părți ale orașului.
- modificări la context
Primarul sectorului 3, Robert Negoiță, a declarat în septembrie 2020 că are în plan decongestionarea traficului într-una dintre cele mai aglomerate părți ale orașului, prin construirea unor pasaje subterane și supraterane pe [Drumul între Tarlale](https://maps.app.goo.gl/Favkb1X5sBsCc2T68) și [Șoseaua Mihai Bravu](https://maps.app.goo.gl/eGVWfNMjbQeNTYbn9), precum și prin mutarea circulației rutiere de pe bulevardul Unirii complet în subteran.

    
ÎnNotă: aceastăsumarul afirmațieafirmației nu este clar la care zonă "Unirii" (din București) se referă primarul: [Bulevardul Unirii](https://maps.app.goo.gl/nK3hH3MT22UB49ww9), [Splaiul Unirii](https://maps.app.goo.gl/C1PgeFKEwzRHy7cM6) sau [Piața Unirii](https://maps.app.goo.gl/wvxdDtqgmgqvxaEe9). Dar am găsit o altă afirmație a luifost Robertușor Negoiță,scurtat, dinpentru 19 septembrie 2020, în care el a precizatreduce că:
>demonstrarea avemafirmației înla pregătireun proiectelesingur amplepunct de fluidizare: (...) transformarea Bulevardului Unirii în zonă pietonală la suprafață, cu trecerea circulației rutiere complet în subteran. verificat.
Reamintim că în București, o parte din străzi, bulevarde și piețe se află în administrarea Primăriei Municipiului București (prin Administrația Străzilor), iar restul se află în administrarea primăriilor de sector.

În [sectorul 3](https://maps.app.goo.gl/r5X6agy1GSUrNfBJ7), există [97](https://aspmb.ro/strazi-sector-3/) de străzi, bulevarde și piețe aflate în administrarea primăriei municipale, printre care și Piața Unirii, Bulevardul Unirii, Splaiul Unirii, conform Administrației Străzilor.
- modificări la scop
Verificăm dacă Robert Negoiță a realizat 1)pasajele pasajulsupraterane (subteran/suprateran) de pe Drumul între Tarlale, 2) pasajul (subteran/suprateran) de pe Șoseaua Mihai Bravu și 3) mutarea circulației rutiere de pe Unirii complet în subteran.Tarlale.
sonia pe 20 mai 2024
- modificări la context
Primarul sectorului 3, Robert Negoiță, a declarat în septembrie 2020 că are în plan decongestionarea traficului într-una dintre cele mai aglomerate părți ale orașului, prin construirea unor pasaje subterane și supraterane pe [Drumul între Tarlale](https://maps.app.goo.gl/Favkb1X5sBsCc2T68) și [Șoseaua Mihai Bravu](https://maps.app.goo.gl/eGVWfNMjbQeNTYbn9), precum și prin mutarea circulației rutiere de pe Unirii complet în subteran. 

    
NuÎn această afirmație nu este clar la care zonă "Unirii" (din București) se referă primarul: [Bulevardul Unirii](https://maps.app.goo.gl/nK3hH3MT22UB49ww9), [Splaiul Unirii](https://maps.app.goo.gl/C1PgeFKEwzRHy7cM6) sau [Piața Unirii](https://maps.app.goo.gl/wvxdDtqgmgqvxaEe9). Dar am găsit o altă afirmație a lui Robert Negoiță, din 19 septembrie 2020, în care el a precizat că:
> avem în pregătire proiectele ample de fluidizare: (...) transformarea Bulevardului Unirii în zonă pietonală la suprafață, cu trecerea circulației rutiere complet în subteran. 
Reamintim că în București, o parte din străzi, bulevarde și piețe se află în administrarea Primăriei Municipiului București (prin Administrația Străzilor), iar restul se află în administrarea primăriilor de sector.

În [sectorul 3](https://maps.app.goo.gl/r5X6agy1GSUrNfBJ7), există [97](https://aspmb.ro/strazi-sector-3/) de străzi, bulevarde și piețe aflate în administrarea primăriei municipale, printre care și Piața Unirii, Bulevardul Unirii, Splaiul Unirii, conform Administrației Străzilor.