Statement history for: PSD, PNL, USR și UDMR au dublat facturile la curent.

author date changes
sonia on 17 octombrie 2025
- verdict
none chevron_right false
- added tags
sonia on 17 octombrie 2025
- changes to context


      
Deputatul AUR Dan Tănasă a declarat pe pagina sa oficială de Facebook că cele 4 partide aflate la guvernare în octombrie 2025 (PSD, PNL, USR și UDMR) au dublat facturile la energie electrică în România.
[ANRE](https://anre.ro/comunicat-de-presa-anre-lanseaza-o-campanie-nationala-de-informare-pentru-consumatorii-de-energie-electrica/) (Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei) a lansat pe 11 iunie 2025 o campanie națională de informare pentru consumatorii de energie electrică, îndeoarece contextulîncepând încu care pe 1 iulie 2025 urma să înceteze schema de plafonare-compensare aplicabilă prețurilor din sectorul energetic:
> (...) Campania are rolul de a sprijini consumatorii să ia decizii informate, să își exercite dreptul de a-și schimba furnizorul fără costuri suplimentare și să utilizeze în mod eficient instrumentele de comparare a ofertelor disponibile în piață. (...)
>
> (...) Campania se derulează în regim non-comercial și include difuzarea a două spoturi video și două spoturi radio. (...)
> 
> (...) Ambele [spoturi video] promovează comparatorul oficial de oferte ANRE (...).
sonia on 16 octombrie 2025
- changes to context


      
Deputatul AUR Dan Tănasă a declarat pe pagina sa oficială de Facebook că cele 4 partide aflate la guvernare în octombrie 2025 (PSD, PNL, USR și UDMR) au dublat facturile la energie electrică în România.

[ANRE](https://anre.ro/comunicat-de-presa-anre-lanseaza-o-campanie-nationala-de-informare-pentru-consumatorii-de-energie-electrica/) (Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei) a lansat pe 11 iunie 2025 o campanie națională de informare pentru consumatorii de energie electrică, în contextul în care pe 1 iulie 2025 urma să înceteze schema de plafonare-compensare aplicabilă prețurilor din sectorul energetic:
> (...) Campania are rolul de a sprijini consumatorii să ia decizii informate, să își exercite dreptul de a-și schimba furnizorul fără costuri suplimentare și să utilizeze în mod eficient instrumentele de comparare a ofertelor disponibile în piață. (...)
>
> (...) Campania se derulează în regim non-comercial și include difuzarea a două spoturi video și două spoturi radio. (...)
> 
> (...) Ambele [spoturi][spoturi video] promovează comparatorul oficial de oferte ANRE (...).