Statement history for: PSD, PNL, USR și UDMR au dublat facturile la curent.
| author | date | changes |
|---|---|---|
|
|
on 17 octombrie 2025 |
- verdict
none
false
- added tags
|
|
|
on 17 octombrie 2025 |
- changes to context
Deputatul AUR Dan Tănasă a declarat pe pagina sa oficială de Facebook că cele 4 partide aflate la guvernare în octombrie 2025 (PSD, PNL, USR și UDMR) au dublat facturile la energie electrică în România. [ANRE](https://anre.ro/comunicat-de-presa-anre-lanseaza-o-campanie-nationala-de-informare-pentru-consumatorii-de-energie-electrica/) (Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei) a lansat pe 11 iunie 2025 o campanie națională de informare pentru consumatorii de energie electrică, îndeoarece contextulîncepând încu care pe 1 iulie 2025 urma să înceteze schema de plafonare-compensare aplicabilă prețurilor din sectorul energetic: > (...) Campania are rolul de a sprijini consumatorii să ia decizii informate, să își exercite dreptul de a-și schimba furnizorul fără costuri suplimentare și să utilizeze în mod eficient instrumentele de comparare a ofertelor disponibile în piață. (...) > > (...) Campania se derulează în regim non-comercial și include difuzarea a două spoturi video și două spoturi radio. (...) > > (...) Ambele [spoturi video] promovează comparatorul oficial de oferte ANRE (...). |
|
|
on 16 octombrie 2025 |
- changes to context
Deputatul AUR Dan Tănasă a declarat pe pagina sa oficială de Facebook că cele 4 partide aflate la guvernare în octombrie 2025 (PSD, PNL, USR și UDMR) au dublat facturile la energie electrică în România. [ANRE](https://anre.ro/comunicat-de-presa-anre-lanseaza-o-campanie-nationala-de-informare-pentru-consumatorii-de-energie-electrica/) (Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei) a lansat pe 11 iunie 2025 o campanie națională de informare pentru consumatorii de energie electrică, în contextul în care pe 1 iulie 2025 urma să înceteze schema de plafonare-compensare aplicabilă prețurilor din sectorul energetic: > (...) Campania are rolul de a sprijini consumatorii să ia decizii informate, să își exercite dreptul de a-și schimba furnizorul fără costuri suplimentare și să utilizeze în mod eficient instrumentele de comparare a ofertelor disponibile în piață. (...) > > (...) Campania se derulează în regim non-comercial și include difuzarea a două spoturi video și două spoturi radio. (...) > > (...) Ambele [spoturi][spoturi video] promovează comparatorul oficial de oferte ANRE (...). |
Interface language changed. Page contents (statements, answers etc.) are still in the language in which they were written.
Interface language changed. Page contents (statements, answers etc.) are still in the language in which they were written.