Statement history for: România va beneficia de peste 1.000 de kilometri de autostrăzi, drumuri expres și variante ocolitoare (...). Sunt doar câteva exemple, pe care le pot da și care pot fi finalizate în următorii patru ani.

author date changes
sonia on 29 ianuarie 2024
cata on 4 iulie 2023
- changes to summary
România va beneficia de peste 1.000 de kilometri de autostrăzi, drumuri expres şiși variante ocolitoare (...). Sunt doar câteva exemple, pe care le pot da şiși care pot fi finalizate în următorii patru ani.
- changes to context


      
La data afirmației, Lucian Bode era ministru al Transporturilor de un an și o lună. Iată fragmentele relevante din declarația sa:

> Astăzi am participat la o ședință de lucru la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), alături de directorul general al companiei, Mariana Ioniță, și președintele Agenției Naționale pentru Achiziții Publice (ANAP), Eugen Cojoacă.
> (...)
> 
> Dacă anul 2020 a fost un an bun în ceea ce privește contractarea, dar și implementarea, asteptărileașteptările românilor sunt mari siși sunt justificate în ceea ce privește anul 2021, dar și pentru următorii patru ani. Pentru noi este foarte important să realizăm ce am promis.
> 
> ImpreunăÎmpreună cu managementul CNAIR, am făcut un angajament public pentru următorii ani. România va beneficia de peste 1000 de kilometri de autostrăzi, drumuri expres siși variante ocolitoare. Când am spus asta, m-am gândit la circa 700 de km de autostrăzi și circa 300 km de drumuri expres. Aici am avut în vedere autostrada A7 - 340 de km care pot fi realizați, m-am gândit la autostrada Transilvania (fără tunelul Meseș) - 160 km care pot fi realizați în următorii ani, Sebeș—Turda,Sebeș-Turda, Lugoj-Deva sau la inelul Bucureștiului. Avem în vedere Drumul Expres Craiova-Pitești, Brăila-Galați sau cele două loturi (1 și 5) din autostrada Sibiu-Pitești. 
> 
Sunt doar câteva exemple, pe care le pot da și care pot fi finalizate în următorii patru ani. 
Aceste lucruri nu pot fi realizate fără documentații bine făcute, astfel încât să nu mai fie contestate de fiecare dată, fără transparență sau fără implicarea tuturor factorilor interesați în astfel de proiecte de infrastructură.
(...)
sonia on 27 iunie 2023
sonia on 21 iunie 2023
- changes to context


      
La data afirmației, Lucian Bode era ministru al Transporturilor de un an și o lună. Iată fragmentele relevante din declarația sa:

> Astăzi am participat la o ședință de lucru la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), alături de directorul general al companiei, Mariana Ioniță, și președintele Agenției Naționale pentru Achiziții Publice (ANAP), Eugen Cojoacă.
> (...)
> 
> Dacă anul 2020 a fost un an bun în ceea ce privește contractarea, dar și implementarea, asteptările românilor sunt mari si sunt justificate în ceea ce privește anul 2021, dar și pentru următorii patru ani. Pentru noi este foarte important să realizăm ce am promis.
> 
> Impreună cu managementul CNAIR, am făcut un angajament public pentru următorii ani. România va beneficia de peste 1000 de kilometri de autostrăzi, drumuri expres si variante ocolitoare. Când am spus asta, m-am gândit la circa 700 de km de autostrăzi și circa 300 km de drumuri expres. Aici am avut în vedere autostrada A7 - 340 de km care pot fi realizați, m-am gândit la autostrada Transilvania (fără tunelul Meseș) - 160 km care pot fi realizați în următorii ani, Sebeș—Turda, Lugoj-Deva sau la inelul Bucureștiului. Avem în vedere Drumul Expres Craiova-Pitești, Brăila-Galați sau cele două loturi (1 și 5) din autostrada Sibiu-Pitești. 
> 
Sunt doar câteva exemple, pe care le pot da și care pot fi finalizate în următorii patru ani. 
Aceste lucruri nu pot fi realizate fără documentații bine făcute, astfel încât să nu mai fie contestate de fiecare dată, fără transparență sau fără implicarea tuturor factorilor interesați în astfel de proiecte de infrastructură.
(...)